<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerteforeningen Rudersdal

HjerteCafe

Kom og hør psykolog Diana June Pedersen (tidligere ansat i Hjerteforeningen) holde foredrag om de psykologiske reaktioner, som kan følge med hjertesygdom. Oplægget henvender sig til alle der er berørt af hjertesygdom – patienter, pårørende eller fagfolk, som ønsker forståelse og indsigt i de mentale mekanismer og redskaber, som er relevante for mennesker berørt af hjertesygdom.

Diana er uddannet psykolog og sygeplejerske, og har erfaring fra arbejde i Hjerteforeningen, Gigtforeningen, Kræftens Bekæmpelse, Hospitaler, Privatklinikker, Forsikringsbranchen og har egen praksis.

HjerteCafeen foregår i Sognegården, Vedbæk Stationsvej 9, 2950 Vedbæk. Vi starter kl 18:00. Der vil være et let traktenemt med Sandwich og diverse drikkevarer.

Cafeen er gratis. Men vi har brug for din tilmelding. Så ønsker du at deltage send en mail til Morten Schiøth på  mail: [email protected]

Vi glæder os til at se dig

Praktiske oplysninger

Sognegården, Vedbæk Stationsvej 9, 2950 Vedbæk